שר הבריאות: "נערכים לתרחישי חירום קיצוניים"

המהדורה המרכזית No Comments on שר הבריאות: "נערכים לתרחישי חירום קיצוניים"

שר הבריאות אוריאל בוסו התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והרחיב על היערכות מערכת הבריאות לקראת מלחמה אפשרית בצפון: "אני צריך להיערך לתרחיש של ניתוק בתי החולים ואשפוזי בית. זה חלק מתוכנית העבודה של הממשלה ומשרד הביטחון"

צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות אוריאל בוסו שוחח עם אבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית' והתייחס למבצע העברת התרופות לחטופים: "מי שמנהלים את עניין התרופות אלו הדרג המדיני שלנו וקטאר. אני מקווה שיהיה לנו מידע מאומת שהחטופים אכן קיבלו את המשלוח".

על אשפוז מחבלים: "עמדתי ברורה שאנחנו לא מטפלים בכלל במחבלים. יש בית חולים שדה אחד שמנוהל בידי צה"ל ושם מטפלים במחבלים פצועים שיש להם ערך מודיעיני. הנהלים לא השתנו"

על תקציב המדינה: "אנחנו נמצאים במערך הלחימה לכל דבר. גם בבתי החולים וגם במערכת בריאות הנפש. צריך להגיש תוכנית בריאות לאומית מיידית".

לדבריו: "מהרגע הראשון משרד הבריאות הרכיב פרופיל רפואי לכל חטוף בעזה. אני צריך להיערך לתרחיש של ניתוק בתי החולים ואשפוזי בית. זה חלק מתוכנית העבודה של הממשלה ומשרד הביטחון".

על מערכת בריאות הנפש: "נציגי המשרד ישבו עם פקידי האוצר והציגו את מתווה התוכנית שלנו, להגדיל את מערך הפסיכיאטרים ואת שכרם, להגדיל את תקציב מרכזי החוסן ואת יכולות האשפוז במרכזים הרפואיים".

האזינו



0 תגובות